A aparut Up by Forbes – vara 2014
A aparut pe piata Up by Forbes. A aparut mai demult, insa astazi am pus eu mana pe numarul Vara 2014.
Mi-a placut Up by Forbes de prima data. Articole bune, multe imagini, e o revista bine facuta. Ce nu-mi place? Pasiunea editorilor pentru ceasuri – sau poate ca nu e vina lor, probabil o revista premium nu poate aparea fara un articol insirat pe multe pagini despre ceasuri de mana de minim 20.000 de euro bucata. Ma rog, sa nu fim carcotasi.
Editorialul redactorului sef, Diana-Coman Cosmin, este special in acest numar de vara. Diana scrie ca “Fericirea este o forma de intuitie”.
Doua citate reprezentative, din punctul meu de vedere:
Americanii au o expresie extrem de sugestiva: “spoiled for choice”. Sau pe romaneste, paradoxul selectiei: cu cat ai o plaja mai mare de alegeri, cu atat iti este mai greu sa arati cu degetul catre optiunea 1.542 din 3.648, stiind ca – alegand-o – renunti la toate celelate 2.105 variante.
Si, pentru ca lucrurile si experientele de care ajungem sa ne indragostim cu adevarat in viata sunt foarte putine, merita sa le cautam, sa le provocam, si sa ne educam neincetat acest reflex pretios al ascultarii. Sa slefuim constant intuitia a ceea ce suntem si a ceea ce vrem, singurul simt care ne va conduce vreodata mai aproape de adevaratele fineturi si rafinament ale spiritului.
Si doua recomandari de articole:
1. “Ochii care nu se vad… se uita la dressingul tau” – un material despre autorii blogului “The Coveteur“.
Ideea acestui blog creat in 2010 este ca lumea nu mai are nevoie de inca un blog de fashion si lifestyle, insa lumea vrea sa vada starurile in locurile in care se imbraca in in fiecare dimineata – in spatiul lor personal. Nu sunt un cititor al blogurilor de fashion, insa ideea creatorilor de la “The Coveteur” m-a facut sa adaug blogul in feedly, readerul meu de publicatii on-line.
2. “Vacanta romana sau cum a invins frumusetea” – un material despre Casa Montani, un boutique hotel situat langa Piazza del Popolo.