GfK FutureBuy – on-line-ul si retelele sociale fac regulile jocului
GfK Romania anunta astazi, printr-un comunicat de presa postat pe site-ul lor, cateva concluzii cheie ale studiului “GfK FutureBuy”, derulat on-line, pe un esantion de 600 de persoane din mediul urban, cu varste intre 15 si 45 de ani.
Ce mi se pare mie extrem de important:
- 70% dintre respondenti declara ca Internetul a devenit un instrument de cumparare foarte util (implicatii majore in e-commerce);
- 44% mentionează ca retelele sociale au devenit la fel de importante ca si alte surse de informatii pentru a face cele mai bune alegeri de produse (implicatii in segmentare psiho-demografica si stabilirea de influentatori);
- vanzarile de smartphones sunt in crestere, ajungand la o pondere de 25% din totalul pietei de telefoane mobile in 2012 (implicatii in dezvoltarea de continut video);
- numarul de tablete vandute in 2012 este de 5 ori mai mare fata de cel din 2011 (implicatii in domeniul dezvoltarii aplicatiilor de stocare – (si) de aici o sa aiba probleme Microsoft, deoarece in prezent, sa recunoastem, laptopurile si desktopurile sunt in mare masura niste unitati de stocare de date; ce nevoie o sa mai avem de un hard de 500 de GB cand in Cloud am tot ce imi trebuie? Zoso explica in detaliu aici de ce Microsoft va suferi din cauza exploziei pietei tabletelor).
Detalii comunicat de presa Gfk Romania, aici.