Puncte oriunde
Mi-au placut cardurile dintotdeauna. La inceput, au fost de debit. Primul card: de la Bancpost (interesanta coincidenta). Primeam salariul de la Benckiser intr-un cont curent si il scoteam pe tot de la ATM. Viata era frumoasa.
Apoi, am plecat in Germania. Cardul meu de debit nu prea avea valoare. Am incercat sa inchiriez o masina si am fost refuzat – nu era embosat. L-am folosit in magazin si mi s-a cerut un act de identitate. Apoi am inteles: Occidentul vroia carduri de credit atunci cand imi doream un pic mai mult decat un proaspat absolvent de universitate – masina de inchiriat, hotel de rezervat, sau cumparaturi in oras.
Primul meu card de credit a fost de la Raiffeisen Bank, un co-brand cu Connex, acum Vodafone. Atunci am inteles ce inseamna un card de credit, ce inseamna sa platesti “in-full” sau sa fii un “revolver”, si mai presus de toate, sa ai beneficii atunci cand cumparam din anumite magazine.
Cardurile de credit au evoluat, si astazi, desi fundamental functioneaza la fel, ceva e diferit: programul de loialitate atasat cardului. Astazi, aceste programe sunt altfel, sunt multe, complexe si, nu de putine ori, greu de urmarit: ca sa mai primesc 5 puncte, trebuie sa merg in magazinul A sau B. Cand ies la cumparaturi, trebuie sa iau nu numai lista de produse de care am nevoie, dar si lista de magazine partenere in care am reduceri sau puncte de loialitate.
Am acum doua carduri de credit de la Bancpost si e mai simplu – programul de loialitate, “Puncte Oriunde”, merge pe ambele carduri, imi permite sa acumulez puncte oriunde si pentru orice cumpar. Punctele se transforma in bani si primesc pana la 2% inapoi din tot ce cumpar.
Da, intr-adevar, lucrez la Bancpost, si nu pot fi 100% obiectiv. Se prea poate. Insa, atunci cand alti zeci de mii de oameni aleg un asemenea program, atunci ceva trebuie sa fie just in povestea asta.
Dovezi despre felul in care functioneaza acest program aici.
Iar daca ai deja un card de credit de la Bancpost si mergi la Baneasa Mall la cumparaturi, poti castiga unul din cele trei cupoane, de cumparaturi. Detalii aici.
Acest mesaj este unul promotional, insa e scris din convingere si din mandrie: imi plac produsele facute de colegii mei din Business Unit.