Marketing eficient: evenimente de afaceri
Cred ca astazi, cea mai eficienta unealta de marketing este evenimentul de afaceri. Ma refer in principal la evenimentul organizat de catre compania (banca) ta.
Miercuri, 5 Iunie 2013, a avut loc primul Bancpost Corporate Business Mixer din acest an, la JW Marriott. Ce se intampla la acest tip de eveniment? Scopul e sa discuti cu clientii, potentialii clienti si parteneri, intr-un mediu formal si informal, despre oportunitati de colaborare. E simplu.
Au venit peste 260 de reprezentanti de companii si institutii financiare.
A fost o seara in care Presedintele Executiv al Bancpost, Anthony C. Hassiotis, a subliniat inca o data ca rezultatele pozitive la nivel macro-economic de la inceputul acestui an pot continua si pot fi mentinute doar printr-o abordare optimista in continuare. Pesimismul si protejarea “starii de fapt” sunt inhibitori ai cresterii.
Evenimentul a continuat cu expunerea invitatului special din partea IFC (Corporatia Financiara Internationala – membra a grupului Bancii Mondiale), precum si cu prezentari de produse si servicii sustinute de catre specialistii Bancpost.
Cheia succesului pentru aceste evenimente este organizarea si follow-up-ul. ROI-ul este pe masura.