If I was down to the last dollar of my marketing budget, I’d spend it on PR
Se spune ca Bill Gates ar fi declarat ca “if I was down to the last dollar of my marketing budget, I’d spend it on PR!“. Nu stiu cat este de adevarat ca Bill Gates ar fi spus asta, insa eu subscriu 100% la esenta enuntului. PR-ul este din ce in ce mai important in aceste vremuri tulburi.
Sunt oameni in aceasta tara care contribuie la industria de PR de peste 10 ani si o fac cu intelegere, cu gratie si cu obiectivitate. Acesti oameni au schimbat paradigma comunicarii in Romania. Datorita lor, industria comunicarii este mai creativa, mai orientata catre rezultat, si la fel de important, da dovada de etica in foarte multe ocazii.
Dana Oancea este unul dintre acesti oameni. Dana Oancea organizeaza de 11 ani una dintre cele mai prestigioase competitii in care se recunosc valorile si excelenta in comunicare – “Romanian PR Award“. Am avut onoarea sa fac parte anul acesta din juriul “Romanian PR Award” si cu aceasta ocazie am citit si apreciat zeci de propuneri, campanii implementate in tara, in 2013.
Sunt inca multe lucruri de imbunatatit in felul in care agentiile si companiile isi prezinta lucrarile (asta este valabil si in cazul Bancpost, cred ca aplicatia noastra trebuia sa fi fost mult mai bine pregatita), sunt si unele aspecte de jurizare care trebuie sa evolueze in viitor. Insa, echipa de organizare, juriul, si in general industria de comunicare implicata in aceasta competitie au dat dovada de fair-play, profesionalism si dedicare in derularea “Romanian PR Award”.
Multumesc Dana pentru ca m-ai invitat sa fiu parte a juriului “Romanian PR Award” in 2013. Si, da, sunt “Proud Jury Member”. Maine, Miercuri, 20 Noiembrie, de la ora 18:30, juriul ii va prezenta pe castigatori – click aici pentru a afla cine a castigat.