E-book: PR in Romania
Costin si Alex au publicat luna trecuta (trebuie sa recunosc ca eu sunt cam in urma cu evenimentele – am avut o perioada de foc, cu multe deplasari in tara) un nou e-book excelent: Public Relations in Romania – 2014.
Se poate descarca de aici, iar in randurile urmatoare am extras cateva citate care mi s-au parut reprezentative:
IOANA MANOIU, Managing Partner, GMP PR:
Datorită rețelelor sociale, oamenii din middle managementul companiilor devin figuri publice.
Ca o concluzie pot spune că social media este astăzi o fabrică de comunități care funcționează foarte bine în România, mult mai bine chiar decât în multe din țările vecine, pentru că românii sunt foarte deschiși la noile tehnologii, iar internetul este la prețuri accesibile.
HORTENSIA NASTASE, Managing Partner, Golin Harris București:
O altă modificare esențială este legată de mesaj: conținutul rămâne rege, însă regatul lui contează din ce în ce mai mult, devenind factori interdependenți.
Regatul de azi este contextul. Brandurile trebuie să fie din ce în ce mai atente la mesajul pe care îl comunică și să îl lege pe cât de mult posibil de contextul în care consumatorul sau comunitățile îl primesc.
LOREDANA VISA, General Manager, V+O Communications:
Declinul printului nu a provenit exclusiv din cauza crizei mondiale, ci are la bază şi inabilitatea, cel puţin în prima etapă, a anumitor publicaţii din întreaga lume de a-şi fi adaptat conţinutul pentru a creea o valoare adăugată în contextul în care printul apare „a doua zi”, în timp ce bloggerii şi site-urile au deja povestea online cu mii sau zeci de mii de vizualizări şi sute de comentarii, poate.
Photo credit: PR from Shutterstock.