Creating Movements Replaces Brand Building
Kevin Roberts, CEO-ul Saatchi & Saatchi, a avut astazi o interventie live pe Bloomberg TV. Subiectul: ce aduce anul viitor in materie de comunicare. Inregistrarea interventiei aici.
In viziunea lui Roberts, “creating movements replaces brand building“. El isi bazeaza predictia pe faptul ca suntem cu totii niste “screen-agers” acum – nu ne mai “dezlipim” de ecranele telefoanelor mobile, ale tabletelor si ale televizoarelor. Faptul ca astazi toate aceste ecrane sunt interconectate face ca puterea din mana mass mediei sa treaca la consumator. Tot ceea ce stiam despre brand awareness, despre creare de cerere pentru un anume produs, este acum de domeniul trecutului. Consumatorii vor astazi mai mult decat un brand. Cum sa ajungi la acesti consumatori ? Prin a crea o “miscare”.
Roberts comenteaza succesul avut de Beyonce in week-endul trecut cand lansarea albumului ei “Beyonce” pe iTunes a depasit asteptarile. Lansarea a avut trei ingrediente cheie: “intimacy” (experienta creata pentru tine, exclusiva – albumul este disponibil pana pe 20 decembrie doar pe iTunes), “social” (posibilitatea de a conversa despre subiect) si “transaction” (posibilitatea de a cumpara acum).
Foto: www.saatchikevin.com.