De citit azi
Victor Kapra: Un paradox: cel mai mult timp petrecut online, cea mai mică piață online.
Românii ar fi pe locul al doilea în topul europenilor care consumă cel mai mult timp online, cu o medie de 18,6 ore petrecute săptămânal pe Internet – indică un studiu Mediascope.
Forbes: Ziarele care au atras cele mai mari bugete de publicitate – semestrul I 2013.
În primele șase luni ale acestui an, ziarul „Libertatea” a inserat 1.146 de machete publicitare, în valoare brută de 3,55 milioane euro (rate card), conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitate” (MIP), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia. Pe locul secund în topul bugetelor brute se află „Ziarul Financiar”, cu 3,14 milioane euro (rate card), reprezentând 1.449 inserții. Al treilea loc este ocupat de „Click”, cu 921 inserții, în valoare brută de 2,69 milioane euro (rate card).
Financial Times: Apple hires fresh talent for ‘iWatch’.
Apple has embarked on a hiring spree to tackle design problems with its “iWatch” wrist computer, bringing in fresh expertise amid concern that the launch of its first new product since the death of Steve Jobs could be at least a year away.