De la “okeiut” si “taricel” la “cei care se pricep cu adevarat”
Am ajuns sa astept “Zilele Biz” in Noiembrie in fiecare an nu doar pentru continutul care este distribuit in acele zile de conferinte cat si pentru campania de marketing pe care Echipa Biz o pune la cale pentru evenimentul anual.
In campania din 2013 a fost vorba de “okeiut” si de “taricel”. Bun. Foarte bun, in linie cu vremurile si cu tara.
Anul acesta, marketingul seriei de evenimente Zilele Biz vorbeste despre “cei care se pricep cu adevarat”. Inca o abordare foarte buna, construita de un “insight” al pietei: avem foarte multi specialisti, insa de priceput, se pricep cam putini. Filozofez un pic pe tema “priceperii”: intr-o mare masura, inflatia de specialisti este creata artificial de companii – sunt nu putine cazurile in care “specialisti” ajung in roluri in care este evident nu aveau ce cauta de la inceput.
Sa nu divagam de la subiect si sa ne intoarcem la Zilele Biz. Astept cu interes seria de conferinte din acest an din 10 -14 noiembrie. Ca de obicei, vom avea parte de 5 zile pline de conversatii in jurul a cinci domenii: Ziua 1- Antreprenoriat, Ziua 2- Inovatie, Ziua 3 – Management, Ziua 4 – CSR, Ziua 5 – Media si Marketing. Plus, o editie speciala a revistei Biz dedicata subiectelor discutate.
Spotul video dedicat evenimentului “Zilele Biz” 2014:
Vezi pe blogul Martei Usurelu intrega campanie.