Experiente post-eveniment. Card de fidelitate
Cum inchei participarea ca sponsor la un eveniment si deschizi o alta conversatie cu participantii? Ofera un card de fidelitate.
Cu ceva timp in urma am fost la un eveniment organizat de GMP PR cu ocazia prezentei profesorului Dennis L. Wilcox in Romania. Am scris in acest post despre ce inseamna sa organizezi foarte bine o actiune de acest gen. Parte din rutina de eveniment a fost si un pranz oferit de catre Divan. Prezenta lor a fost foarte buna, membrii staffului Divan au dat explicatii asupra meniului, totul a mers “smooth and nice”.
[Tweet “Cum deschizi o noua conversatie dupa un eveniment? Ofera un card de fidelitate prin Direct Mailing.”]
Ce m-a surprins si mai placut a fost faptul ca dupa eveniment am primt de la GMP PR, prin curier, un direct mail cu un card de fidelitate. O idee foarte buna. Acest mesaj mi-a venit din partea organizatorului prin intermediul Simonei Firtat, un profesionist de PR pe care il cunosc personal. Dialogul dintre sponsor (Divan) si participant (eu) a fost imbunatatit semnificativ prin intervenita unei terte persoane care poate garanta pentru ambele parti implicate in conversatie.
Iata intr-adevar o modalitate foarte buna pentru a sumariza participarea la un eveniment: un sponsor a facut o sesiune de sampling reusita, iar apoi a deschis o noua conversatie prin furnizarea unui card de fidelitate.
Tu cum ai de gand sa actionezi la urmatorul eveniment pe care il vei sponsoriza?
Photo: Window Shopping from Shutterstock.