O batalie veche de cand lumea
O batalie veche de cand lumea: marketing si PR. Cum a inceput si de ce, nu se mai stie (sau sunt atat de multe povesti in jurul subiectului incat se pot umple postari intregi cu asta). Unele companii au rezolvat problema punand impreuna cele doua functiuni. Altele, inca isi cauta o cale. Cea mai delicata situatie se gaseste insa in companiile mici unde resursele sunt limitate si antreprenorii nu isi permit sa iroseasca timp si bani in structuri functionale ineficiente.
In Bancpost am ocazia sa discut cu multi antreprenori – de la inceputul anului, impreuna cu divizia noastra de small business banking, directia MARCOM din Bancpost a organizat 40 de evenimente de afaceri in toata tara sub egida Ateliere de Afaceri. Cu aceasta ocazie am putut lua feed-back de la multi antreprenori despre felul in care vad ei afacerile astazi si despre cum cred ei ca isi pot dezvolta si diversifica baza de clienti prin marketing si PR.
Aceste discutii mi-au atras atentia asupra unui articol gasit saptamana asta pe Inc.com despre cum sa aliniezi marketingul si PR-ul intr-o companie mica. In 4 pasi. Mai exact, raspunzand la trei intrebari:
- Who Exactly is My Target Demographic?
- Does My Website and Advertising Sound Like My Demographic?
- Does My Staff Reflect That Voice?
- Does My PR Spokesperson Reflect My Brand Voice?
Detalii aici.
Photo: Cafe from Shutterstock.